Nieuwsbrief - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu Nieuwsbrief - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu

Nieuwsbrief

Door: Roelanda

Blijf op de hoogte en volg Roelanda

01 Juni 2015 | Roemenië, Floreşti

En toen waren er alweer heel wat maanden voorbij... De tijd gaat snel kan ik je vertellen. En voor ik het weet heb ik al tijden niets meer laten horen over hoe het gaat. Of tenminste op deze plek... Er gaat sinds dit jaar namelijk wel met enige regelmaat een nieuwsbrief de deur uit. Die is iets persoonlijker, doordat het niet over het hele world wide web verspreid wordt. Mocht je die graag willen ontvangen, laat me het dan even weten!

Verder is het misschien wel leuk om te weten dat ik vandaag 1,5 jaar in Roemenië ben. Ook daarin is de tijd gevlogen. De afgelopen 1,5 jaar heb ik enorm genoten en ook enorm veel geleerd. Maar het mooiste nog, ik heb ook veel mooie contacten mogen opbouwen en mogen zien dat er echt verandering plaats vindt. Soms met wat kleine stapjes en soms 2 stappen vooruit en dan weer 1 achteruit, maar er is verandering!

Om een impressie te krijgen waar ik nou werk, gebruik dan op de volgende link: https://www.youtube.com/watch?v=r2mlFJeZJsk. In dit filmpje vertelt Marien wat over de stichting en hoe het ontstaan is. En als je goed kijkt, zie je mij ook nog voorbij komen ;)

En in de afgelopen week hebben we weer een groep van de Passie (een middelbare school) gehad. Ze hebben veel in de constructie gewerkt, maar ook een dag een spelmiddag voor de kinderen uit de wijk gehouden. Wat heerlijk om de kinderen daarvan zo te zien genieten. En zelf heb ik ook enorm genoten!! Ik houd echt van deze kids. Het zijn soms echte straatschoffies, met hun ondeugende blik en ondeugende acties, maar het zijn geweldige kids. Het is heerlijk om lekker met ze te dollen, aandacht te geven en vooral ook veel liefde te geven. En hiervan nog wat foto's om een idee te krijgen...

Veel kijkplezier gewenst!

  • 01 Juni 2015 - 14:06

    Else:

    Jaaa!! Ik zag je :D
    Wat zag je er prachtig uit! Super om weer wat van je te horen. Stuur die andere nieuwsbrief ook maar op hoor. Of kreeg ik die al?
    En Marien is enthousiast zeg. De energie spat er vanaf, echt heel gaaf!

  • 01 Juni 2015 - 14:17

    Roelanda Wimmenhove:

    Haha dank je Else :) Ik heb je nu ook op de mailinglijst van de nieuwsbrief gezet, dus dat moet goed komen.
    En Marien is inderdaad heel erg enthousiast. En met een hart voor de mensen in de wijk. Dat is best aanstekelijk.. :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roelanda

Actief sinds 27 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1441
Totaal aantal bezoekers 10990

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 30 November 2014

Mijn reis naar Roemenië

Landen bezocht: