On the road - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Roelanda

Blijf op de hoogte en volg Roelanda

09 Maart 2014 | Roemenië, Floreşti

1 maand, 3 trips, zon en sneeuw.

Vorig weekend begon de eerste reis. Vrijdagmiddag vloog ik richting Duitsland, voor een weekendje met mijn familie. (Ter ere van het 40-jarig huwelijk van mijn ouders) Na een druk, maar gezellig weekend werd het zondag weer tijd om terug te gaan naar Roemenië. Reis nummer 2 stond in de wacht...

Maandag werd ik namelijk alweer op een training in Roemenie verwacht. Maar aangezien ik zondagavond pas terug kon vliegen en een dag nodig had om te reizen naar de training, kwam ik wat te laat aan op de training. Iets wat ik helemaal niet erg vond ;)

We verbleven een kleine week in een mooi hotel in Predeal. De locatie was prachtig. Omgeven door bos en bergen. We hadden zelfs 2 dagen lichte sneeuw :)
Het eten was iets minder. Met de lunch en het avondeten kreeg je een driegangenmenu. Klinkt goed, denk je misschien. Maar meestal bestond dit uit slablaadjes, droge kip en soppige aardappelen. We hebben misschien 2 keer wat anders gehad... Ik kan dus geen aardappelen en kip meer zien ;)

Vrijdagmiddag was de training weer voorbij en kon ik weer heerlijk naar huis. Ik keek er naar uit, want ik had iedereen wel gemist. Na een hele avond en een halve nacht in de trein gezeten te hebben, was ik dan eindelijk thuis. Heerlijk!

Voor de zaterdag had ik helemaal niets gepland. Behalve rustig aan doen, mijn koffer pakken en misschien wat drinken met de mensen hier. Lekker genieten van het niets doen. Tot er een telefoontje kwam.... Of we nog een vrachtwagen konden lossen. Omdat ik toch niet veel beters te doen had, heb ik nog maar even mee geholpen :) Gewoon omdat het kan!

En nu. Nu nog even genieten van de zon, de blauwe lucht en de groene heuvels. Nog even genieten van het thuis zijn. Want over een paar uur vlieg ik weer naar Nederland, voor 2 weken :)

So, see you soon!

  • 10 Maart 2014 - 19:50

    Henk En Marian:

    lieve roelanda,
    wat fijn dat je de training hebt overleeft. En heerlijk dat je nog even thuis in roemenie fantastisch werk kon doen en kon genieten van de natuur. En nu dus in nederland voor 2 weken?! Heb je nog plannen? Als je zin hebt, kunnen we misschien wat afspreken? Maar mogelijk heb je het al helemaal volgeboekt?
    liefs van ons HARM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roelanda

Actief sinds 27 Sept. 2013
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 10996

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 30 November 2014

Mijn reis naar Roemenië

Landen bezocht: