Het grote avontuur - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu Het grote avontuur - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur

Door: Roelanda

Blijf op de hoogte en volg Roelanda

27 Oktober 2013 | Nederland, Zwolle

Nog maar 1 maand (en een paar dagen) te gaan en dan ga ik aan het grote avontuur beginnen! Een avontuur waar ik naar uit zie, maar tegelijkertijd ook best heel spannend vind. Want hoe zal het zijn om een jaar weg van huis te zijn? Hoe zal het zijn zonder een jaar in mijn eigen kerkelijke gemeente? Hoe zal het zijn om mijn vrienden niet zo vaak te zien. Hoe zal het zijn... Die vraag houdt me best wel bezig. Maar dan hoor ik een preek of lees ik uit een boek en denk ik aan de onrecht en de armoede. Dan borrelt mijn verlangen weer op om te gaan. Om te strijden tegen het onrecht, de armoede en bovenal het uitdragen van Gods liefde! Spannend? Ja dat zeker, maar ook zeker de moeite waard!

Wil je weten waar ik straks heen ga in Roemenië? Check dan de site van de stichting: http://stcharis.org/

  • 27 Oktober 2013 - 14:21

    Judith Stoker:

    Beste Roelanda,
    Wij kennen elkaar niet, maar afgelopen zomer ben ik samen met mijn man bij Marien en Yvonne (vrienden van ons) op bezoek geweest. Ik kan me je "hoe zou het zijn…" heel goed voorstellen, maar wil vooral zeggen dat het tof is dat je wilt gaan werken met die prachtige mensen daar in Roemenië. Twijfel niet, maar ga vol geloof, liefde en met een bewogen hart. De Here God zal je zegenen en je alles geven wat je nodig hebt!
    Succes met alle voorbereidingen en sterkte met afscheid nemen!
    Heel veel zegen!
    Hartelijke groet,
    Judith

  • 27 Oktober 2013 - 14:35

    Els:

    Hey roelanda!

    Wat gaaf dat je dit gaat doen!! Ik ben afgelopen week weer een weekje in roemenie geweest en zou ook zo willen blijven! ;) heel veel plezier, Gods zegen en geniet ervan ook al ga je vast moeilijke dingen meemaken! Ook veel plezier met alle voorbereidingen en sterkte met afscheid nemen! Super dat zo'n trip met school hiertoe kan leiden! :)
    Liefs Els

  • 27 Oktober 2013 - 15:40

    Roelanda Wimmenhove:

    Bedankt voor de bemoedigingen, Els en Judith! Erg fijn om te lezen!
    Ik ervaar Gods zegen nu al en vertrouw erop dat Hij met me mee gaat. Hoe fijn is dat!

    En idd bijzonder hoe een tripje van school naar zoiets kan leiden, Els :) Hoe was jouw tijd in Roemenië?

    Liefs Roelanda

  • 27 Oktober 2013 - 20:32

    Debora:

    Welkom bij de leukste club van Roemenië ;)

  • 27 Oktober 2013 - 20:37

    Marcel En Miriam:

    Ha Roelanda,

    Gaaf dat je komt, we zien er naar uit! Succes met de laatste loodjes en met de voorbereidingen om hier naar toe te komen.

    Liefs Mars en Mir

  • 28 Oktober 2013 - 14:00

    Marian:

    Wauw! Je gaat het gewoon doen!
    Veel plezier en God zegen, ik ga je volgen:)
    Groetjes, Marian (GH)

  • 13 November 2013 - 11:21

    Johannes:

    Hey Roelanda,

    Super man! Ik geloof dat je een geweldige tijd tegemoet gaat. Met veel uitdagingen, moeilijkheden en leuke momenten. Hopelijk geniet je er van en heb je grote en mooie verhalen als je weer terug bent. Dan wil ik wel ff een bakkie doen onder het genot van oneindig veel foto's en mooie verhalen ;).

    Veel plezier alvast.

    Groeten Johannes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roelanda

Actief sinds 27 Sept. 2013
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 11007

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 30 November 2014

Mijn reis naar Roemenië

Landen bezocht: