De voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Roelanda

Blijf op de hoogte en volg Roelanda

21 November 2013 | Nederland, Zwolle

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met het voorbereiden. Tientallen brieven, mailtjes en telefoontjes later is dan toch bijna alles geregeld…
- Nieuw identiteitsbewijs aangevraagd… Check!
- Alvast uitgeschreven bij de gemeente… Check!
- Mijn kamer onderverhuurd... Check!
- Beginnen met afscheid nemen… Check!
- Spullen, die ik niet meer nodig heb, ingepakt… eh… tja, dat moest nog gebeuren, dus daar ben ik gisteren maar mee bezig gegaan. Zie hier de foto's voor het resultaat ;)

  • 21 November 2013 - 22:28

    Else:

    Wooo Roel zo wordt het wel steeds echter allemaal he!

    Liefs

  • 22 November 2013 - 00:02

    Marieke:

    Hey Roelanda,
    Dan komt het echt dichtbij! Veel succes! Veel sterkte met afscheid nemen!
    Ik vind het super gaaf en stoer dat je naar Roemenie gaat voor een jaar!
    Gods zegen.

  • 22 November 2013 - 06:10

    Martine:

    Hoi Roelanda!
    Het zal allemaal wel heel vreemd voelen, maar je bent supepr goed bezig! Topper!
    Liefs van Martine

  • 22 November 2013 - 11:17

    Roelanda Wimmenhove:

    Bedankt allemaal!

    Het komt nu inderdaad wel dichtbij. Het afscheid nemen is misschien minder leuk, maar ik kijk er naar uit om eindelijk weer terug te gaan!

    Liefs Roelanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roelanda

Actief sinds 27 Sept. 2013
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 11010

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 30 November 2014

Mijn reis naar Roemenië

Landen bezocht: