Geheim, of toch niet...? - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu Geheim, of toch niet...? - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu

Geheim, of toch niet...?

Door: Roelanda

Blijf op de hoogte en volg Roelanda

24 November 2013 | Nederland, Zwolle

De afgelopen weken stond niet alleen in het teken van voorbereiden, maar er heerste ook veel geheimzinnigheid. Vrienden en familie hadden de handen in één geslagen om een verrassings- afscheidsfeest te organiseren. Van wat ik gehoord heb, was er veel mailcontact en werd er regelmatig gezegd dat het geheim moest blijven. Maar inmiddels had de tamtam zijn werk al gedaan en was ik op de hoogte van de verrassing ;)

Ik besloot het nog voor een aantal mensen geheim te houden dat ik van de verrassing wist, wat de situatie erg grappig maakte. Vrienden die opmerkingen maakten waarvan ik nu wist waar het over ging. Bijvoorbeeld: ’ik zie je vast nog wel voordat je weggaat’. ‘Haha, ja dat weet ik wel zeker’, dacht ik dan. Maar toen was de dag van de verrassing. Ik wist nog niet wat er ging gebeuren...

'S ochtends kwam een goede vriendin en hebben we heerlijk gekletst en gewandeld in het Engelse werk. Wat was het mooi! Mooie herfstkleurige bomen en een zonnetje ertussendoor, wauw! We hebben volop genoten van Gods mooie schepping.
Aan het eind van de middag werd ik in de stad verwacht, waar mijn lieve familie (pa, ma, zussen, zwagers, neefjes en nichtjes) op mij wachtten. Ze hadden geregeld dat we heerlijk uiteten gingen :) Daarnaast werd ik ook nog eens overladen met cadeau's, als mooie herinnering aan deze mooie mensen.
En als klap op de vuurpijl kwamen 's avonds vrienden langs. Voordat ik thuis was, hadden ze ook nog de woonkamer versierd. En ook door hen ben ik overladen door cadeau's, kaarten en lieve woorden :)

Wauw, wat een toffe dag was het. Een dag waarop ik mocht zien hoeveel mooie mensen ik eigenlijk ken en hoe God me zegent doordat onze paden kruisen!
 
Lieve vrienden en familie, heel erg bedankt voor de leuke dag!! Ik heb ervan genoten en had niet durven dromen van zo'n mooi afscheidsfeest! Ik ga jullie missen!!!
 
Liefs Roelanda

  • 24 November 2013 - 13:39

    Marcel En Miriam:

    Wat een heerlijk afscheid Roelanda! Daar heb je mooie herinneringen aan voor als je hier bent.
    Succes nog deze week, en sterkte met het 'echte' afscheid. Tot volgende week, we zien allemaal uit naar je komst!!
    Liefs Marcel en Miriam

  • 24 November 2013 - 15:03

    Lady Deb:

    wat een verrassingen allemaal! Leuk zeg ;) Heel gaaf en herkenbaar om zulke goede vrienden en familie te hebben!! tot snel!! knuffff

  • 24 November 2013 - 19:08

    Joke Nijborg:

    hallo Roelanda, ik lees net van je plannen. Wat ga je daar doen voor werk?
    Sterkte met het afscheidnemen en Gods zegen op je tijd daar!

    Hartelijke groet

    joke nijborg

  • 25 November 2013 - 14:54

    Martine:

    Fijn dat je er zo van genoten hebt! Ik heb er ook van genoten! Wat zijn vriendschappen kostbaar en uniek en wat is het fijn daarvan te mogen genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roelanda

Actief sinds 27 Sept. 2013
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 11011

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 30 November 2014

Mijn reis naar Roemenië

Landen bezocht: