Postadres - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu Postadres - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Roelanda Wimmenhove - WaarBenJij.nu

Postadres

Door: Roelanda

Blijf op de hoogte en volg Roelanda

09 December 2013 | Roemenië, Floreşti

Voor alle mensen die erom vroegen (en voor alle mensen die er niet om vroegen, maar het wel graag willen hebben) hier dan eindelijk mijn postadres:
Tudor Vladimirescu 50
407280 Floresti Judetul Cluj
Romania

Verder heb ik de eerste week overleefd :) Of de mensen hier hebben mij overleefd. Hoe je het maar bekijkt ;)
Ik moet zeggen dat het besef, dat ik hier voor langere tijd ben en dus niet bij jullie, steeds een beetje meer begint te komen. En ook het besef wat een geweldige vrienden en familie ik heb!! 'Want je weet pas wat je mist, als het er niet meer is...'

Veel liefs uit...

.. Roemenie

  • 09 December 2013 - 21:51

    Janneke VGH:

    He Roelanda,

    Ooit sprak jij mij eens op Ichtus, en ooit zaten wij op de GH. (ik nu nog steeds...). Nu hebben wij elkaar nog op FB. Een hele goede tijd daar! Het lijkt mij apart om zo lang van huis te zijn.
    Succes!


    Groetjes,
    Janneke

  • 11 December 2013 - 16:49

    Roelanda Wimmenhove:

    Ha Janneke,

    Ik herinner het me nog ;) Via Marieke K toch? En zit je nu in het afstudeerjaar? Ik ben iig nog met een paar laatste dingen bezig, maar gelukkig kan ik veel vanuit Roemenië doen :)

    Jij ook succes met alles!

    Groetjes Roelanda

  • 29 December 2013 - 06:58

    René:

    He Roelanda.
    Mooi om te lezen hoe je afscheid is gegaan.
    Geniet ervan daar en van de mensen om je heen!
    Groetjes René

  • 29 December 2013 - 20:21

    Roelanda Wimmenhove:

    Rene, thanks voor je berichtje. Het genieten hier is in volle gang, dus dat komt wel goed :)

    Pa en ma, fam Ubels, Alwina en Janka: Bedankt voor jullie post!!! Heel erg leuk om hier ook kaartjes te krijgen en fijn om te weten dat jullie aan me denken. Ik denk ook aan jullie!

    Liefs Roelanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roelanda

Actief sinds 27 Sept. 2013
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 11006

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 30 November 2014

Mijn reis naar Roemenië

Landen bezocht: